28 Şubat 2012 Salı

Anadolu avrupa yakası jigolo

Anadolu ve avrupa yakasında otel veya evde hizmet vermekteyim.
Kendi arabam mevcuttur, isteyenle dışarda gezinti veya akşam yemeğinde sohbet edebilirim.
Takım elbise yada spor giyinebilirim, ödemeyi havale yaptığınız takdirde istediğiniz parfümü alıp üzerime sıkıp gelebilirim.
İstediğiniz pozisyonu rahatlıkla yaparım, isterseniz benim tecrübelerimle enteresan pozisyonlarda ilişkiye girebiliriz.
Çok ilginç bir pozisyon isterseniz bana mail yada telefon yoluyla pozisyonu tarif edip akşama beni
bekleyebilirsiniz.

Beni bir jigolo olarak değil yıllardır görüşmediğiniz eski aşkınız olarak düşünebilirsiniz.

Telefon numaram :532 526 38 52

caglayanhatgor@gmail.com

4 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap car

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm ben batuhan 05318801471 ateşli bayanlar arayın mutlu olun evli bekar dul farketmez sevgiye ilgiye hasret kalmış kaçamak seven bayanlar yaş önemli değil arayın görüşelim mutlu olalım memnun kalırsınız bayanlar arayın özelede açık 05318801471sms watsap cari

      Sil
    2. merhabalar ben mehmet ist 05374667155 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 05374667155 watsap lina viber var

      Sil
  2. mert 26 ist burdayim3435@gmail.com beklerim.Let's Come (;

    YanıtlaSil